fika med mostrarna (:

igår va jag ju hos moster med mami, elin och evve.
och sen kom min andra moster med hennes barn med (:
myspyys!

och moster tina tyckte lite synd om mej för att jag fått körtelfeber och så,
så jag fick en uppmuntringspresent!

fick detta supersöta nattlinne! :D

ni som känner mej vet ju att jag är kitty-fan, så jag blev skitglad!
tack så mkt igen! <33


sen så gick vi lite på stan, jag, mami, elin och evve.
kollade lite kalender och sånt inför skolan.
hittade ett par jeans på gina för 99:-. askalas!



så blev det ett par skor med.. ;)

inte så bra bild, men det får gå.. (:



snart är det dags att sova tror jag allt.
imån måste jag va pigg och glad, ;D


jag skriver mer på lördag! :D
puss på er, ha en bra helg!
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0