helgen

förlåt, sa ju att jag skulle skriva i lördags.. men har inte riktigt haft tid :P

men min helg har iaf varit jättebra.
i fredags åkte jag till älmhult, hem till johany. (:
så nu har jag träffat hans familj och lite av släkten :P
det va en jättetrevlig kväll med massa god mat och salsa-dansande ;D
(ja, även jag dansade.. xD) haha.
men dom sa att jag va duktig, så det såg väl okej ut antar jag..?
kul va det iaf! :D

i lördags kollade vi lite på film och sådära,
sen gick jag och johany ut och åt på hanna's.
supergott! jag tog en pastasallad, och gud va mkt man fick! :O
sen åkade vi hem till mej, kom hem rätt sent så alla sov när vi kom, haha.

och igår så gjorde vi inte så mkt.. kollade på forrest gump och
lekte med evve och kusinen ida. xD
det tyckte dom va askul, haha.


idag ska jag städa lite och sådära..
kanske träna på mina salsa-skills? xD
haha, vi hörs senare!

<3


Kommentarer
Postat av: jonny

hade en riktig toppenhelg med dig också =) <33 !!!

2008-08-18 @ 23:59:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0