Helgen

Nu va helgen slut!
Förlåt för att jag inte skrivit..

Men iaf, i fredags va det ju sista dagen på jobbet och jag kände att jag orkade jobba så jag gick dit (:
Vi åt lite tårta och såntdära gott, haha. Sen när vi skulle gå hem fick dom för sej att spruta ner oss sommarjobbare med vatten, haha!  Lite blött :P

Så åkte jag med morbror hem, vi köpte lite glass för det va ju så vaaarmt. Snäll morbror jag har som köper glass till mej :D
När jag kom hem så va det bara Elin och Tobias hemma, och vi skulle ju vara ensamma ända tills idag.
Men det har gått finfint. Vi lagade mat ihop och har haft trevlans.
Johany sötnöt kom ju igår med (:  så kollade vi allihopa på massa film och så.  mys!

Och idag söndag har vi verkligen inte gjort nånting..
Elin bakade lite kladdkaka, som jag inte hunnit smaka ännu :P haha.  får göra det imån (:
Så kollade vi på film igen, Little miss sunshine blev det idag (:   den är kul, haha.
Så vid halvnio-tiden ikväll åkte Johany hem..  "/
Men det va supermys att du kom hit!
Och vi ses ju på fredag igen ;) <33

Just det, jag är så gott som frisk nu!!!! :D
Har haft lit efeber i helgen, och den kommer och går lite sådär..
Men jag känner mej iaf inte sjuk längre (: 


Har eran helg varit bra? :D


Kommentarer
Postat av: johany

jaaa det var mys <3 !!!!! va bra att du äntligen blivit frisk =) !!!!

2008-08-05 @ 00:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0