läkarbesök

igår va jag ju hos läkaren.
skönt att träffa en läkare som verkligen tar sej tid att kolla allting..
han kollade ju först halsen, för det är ju där jag har ont.
han verkade lite småchockad över hur jag såg ut, hehe.
han tillochmed frågade sköterskan om hon ville se  xD

sen kände han på magen, han skulle kolla mjälten.. i think.
och så öronen och allt.  och så tog han ett odlingsprov tror jag det hette.. i halsen då.
tog en såndära topsliknande sak och så ner i halsen.
mkt obehagligt. usch.

seen fick jag ta mitt första blodprov :O
jag blev värsta nervis. men det gick jättebra (:
och nu har jag värsta blåmärket på armen :P

men läkaren misstänkte att det va körtelfeber, och jag blev vädligt förvånad.
för läkaren i lammhult trodde ju att jag hade halsfluss, bara för att syster har det.. :O
men i lammhult är dom liiite inkompetenta, så dom ska man inte lita på alls det.


så idag ringde läkaren och berättade provsvaren..
jag har    körtelfeber.
så jag får inte anstränga mej det minsta på ca en månad.
usch..
men jag smittar väl inte iaf om nån inte skulle få för sej att pussa mej
eller dricka ur mitt glas :P



men imån blir det kul iaf (:
ska hem till en av mostrarna, så kommer andra mostern också dit :D
mums på det :D

och nu ska jag ner och sällskapa evelina, mamma ska till jobbet nu.
vi hörs snart igen!

pussosmack


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0