so sick..

ingen förändring mot igår, penicillinet hjälper inte ett dugg.
pappa ringde jourläkarcentralen, men vi fick inte komma dit för att dom skulle stänga
typ en halvtimma efter att vi ringt.. "/

men så ringde papi till akuten istället, och så fick jag tid hos en läkare imån (:
så klockan 10:00 imånbitti ska jag befinna mej på lasarettet.
hoppas det går bra och att det inte är nått alltför allvarligt..


jag saknar alla kompisar, och min johany :(
vill träffa dom jättemkt, men jag orkar ingenting ;O
så skulle inte va kul för dom :P
för jag tror inte att jag smittar, så skulle ju kunna träffa dom..
men får vänta lite till.


ne, nu måste jag sova.
håll tummarna för mej imån!

puss å smack

Kommentarer
Postat av: katta

Näää eller hur :O

Jag brukar se det, men gillar inte att de bytt ut henne

2008-08-11 @ 07:10:05
URL: http://attiosjunollfemnollsju.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag hoppas med att du blir frisk snart så vi kan leka! Och du MÅSTE vara frisk till skolan börjar, men det är du nog, det är ju över en vecka kvar. :D

2008-08-11 @ 19:37:59
URL: http://idastern.blogg.se/
Postat av: Jonnnnyy

håll ut, det blir bättre snart =) <3<3

2008-08-11 @ 21:56:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0