1:a advent,

yees, igår va det första advent då.
kollade lite julskyltning och så, men va inte alls kul "/
det va mycket mycket bättre när jag va liten!
nu fanns det ju knappt nånting :S
det tycker vi inte om alls..
menmen.


i helgen har jag varit med johany (:
i lördags så stog jag och maja på en julmarknad och sålde våra fina
glasfat och glassmycken vi gjort i bilden.
det va faktiskt mycket roligare än jag förväntat mej :P
och johany är så snäll, han kom med mat till oss
och försökte locka folk till vårat bord, haha :D

när det slutade kl 18:00 så åkte jag och johany hem till honom,
och sen til en släkting till han som fyllde år (:
där va det massa kul!
vin och salsa, haha. :D


imån har jag matteprov "/
så ska snart börja plugga till det, ska bara äta lite först ;)


och vet ni vad?
mina favvoskor (svarta stövlar) gick sönder i fredags!
blev jättelessen.. och jag och pappa kollade lite skor på eftermiddagen men hittade
inte några jag blev helt förälskad i.. "/
men ska kolla imån igen! får hoppas jag hittar nårra då ;)


nu är det mat!
pusskram

Kommentarer
Postat av: jonnybonny

håller med dig, julskyltningen var sååå mycket bättre när man var liten :P ..haha jaa, jag lockade lite folk, så jag tycker att ja förtjänar en liten del av er vinst =) pussspusss <3<3<3

2008-12-02 @ 22:28:37
Postat av: jonnybonny

kul salsakväll hos graciela haha =) , jappp och för det så förtjänar jag en del av er vinst i helgen :P pusspusspuss<333

2008-12-02 @ 22:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0