engelskaproov,

ursäkta att jag varit så dålig på att uppdatera, men har knappt haft tid för datorn denna veckan,
mycket i skolan. har värsta feting engelskaprovet imån, och det känns som att jag inte kan nånting.. :S

allt bra med er annars?
själv så känner jag mej.. konstig.
har typ tröttnat på allting, verkligen allt.
massa skumt.

men imån ska jag iaf till älmhult efter skolan, hem till jonnyponny (:
vi ska äta middag med hans föräldrar, perus nationalrätt, ska bli spännande :D
för jag fattade inte va det va.. haha. men nått med potatis tror jag?  :P

lördag blir det antingen oléo eller sitta hemma, själv.
får väl se va jag känner för.


menmen, nu ska jag fortsätta plugga och sen sova.
btw, jag böjrar inte förrän 12:50 imån, de ni! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0