God Jul! - i efterhand, haha

Ursäkta den dåligauppdateringen.. :P
men god jul på er iallafall!
hoppa ni haft det kalasbra ;)

själv såva min julafton massa bra (:
vaknade upp till julmusik halv nio, som vanligt ;)
gick upp, åt frukost, kollade sista delen av julkalendern,
öppnade paket, morfar kom med maaaaassor av godis och julblomma
och så åkte vi till mormors och gammelmormors gravar för att lägga lite nya blommor.
lite senare blev det julmat och sen kalle anka (:

så ser en julafton ut hemma hos mej (:
men i år blev det ju lite annorunda, för på kvällen firade jag hemma hos johany (:
där är det salsadans med tomten som gäller, inte sitta i knät inte :P haha.
måste säja att det kändes lite skämmigt men.. det bjuder jag väl på ännu en gång ;)

fick dhw 4 och body shop grejer av johany

, ett armband av hans föräldrar,
av mamma och pappa fick jag massa pengar, evelina björn gustafsson dvd:n och
lite andra saker och elin och tobias va det ett ljusfat och en skål (:
fick ju presentkort på gina med, me like ;)


hur mår ni annars då?
själv så har jag fått ont i halsen igen "/
men hoppas det går över snart för på tisdag åker vi till SPANIEEEN! :D
kommer bli asajs! ska bli kul att träffa johanys syster igen, har bara träffat
henne en gång, haha.  men det va för att hon skulle åka till spanien sen
för att plugga där så. (:



annars idag så har jag och johany och hans familj varit i stan och kollat rean lite.
men vi köpte inget på rean ändå, haha. men johany hittade iaf ett par skor, han som
letat så länge! haha.  själv så köpte jag en foundation från dior, hoppas den är bra
och prisvärd, för den va dyr.. :P haha.




menmen, nu måste jag snart sova.
ska upp tidigt imån, ska till stan igen.
hoppas jag hittar mer imån då, haha.

nattinatti, <3

Kommentarer
Postat av: Jonnyponny

hade en underbar jul med dig söt! hoppas du mår bättre snart ! och äntligen hittade jag mig ett par skor haha :) <333

2008-12-26 @ 23:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0