jullov!

äntligen är det här - jullovet!
kommer bli så skönt!
har iofs en del att göra, matte, historia och allt va det är.
men det fixar sej (:

snart julafton! vilket betyder att snart är det spanieeen!
den 30: de åker vi (:  weiwei.


hade en väldigt jobbig bussfärd hem idag..
herregud säjer jag bara.. :S
och busscaffisen försökte sej på att stöta på mej också.
blä.


men bytte ju julklapp med maja och frida idag (:
fick en escadaparfym och en necessär med hellokitty på ;)
och igår bytte jag ju med elin, av henne fick jag ett presentkort på monki :D

skulle egentligen städat mitt rum idag, men har fortfarande inte kommit igång,
så känns som att jag tar det imån istället :P  ska ändå va hemma hela dagen (:

jag börjar redan bli lite trött.. xD
får väl ta och läsa lite eller nått kanske.
måste ju läsa ut boken nångång ;O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0