onsdag,

nu har jag slutat :D bara en dag kvar, sen jullooov! ska bli sjukt skönt.
har precis haft svenska nu, gjorde nått test på danska, haha. gick inte sååå bra "/
men palla danska :D

snart ska jag springa iväg till sjukan för att ställa mej i kö för operation av mina halsmandlar.
skulle gjort det förlängesen men har inte kommit iväg dit, hehe.
ida ska följa med, känns bra (:
sen ska vi vidare till bibblan och leta engelska böcker. eller jag ska iaf ha en eng.bok :P

efter bibblan ska vi luncha med elin (:
och jag och elin ska byta julklapp idag med :D
weei, första julklappen för i år ;)

skulle egentligen lämnat tillbaka en mössa som jag råkade få med mej från oléo i lördags,
men orkar inte det idag, så ägaren får vänta lite till, haha.

kommer iallafall åka hem runt tre, och när jag kommer hem tänkte jag julstäda mitt rum
och slå in lite julklappar (:  weiwei.

nu kanske ida väntar, om hon inte är helt inne i sin bok, den bokmalen :P haha.

ha det bra allahopa  (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0