packa,

nu är det dags att börja packa inför spanien-resan!
åker på tisdag, två dagar kvar, knappt det.. shit.
men måste packa idag, åker hem till johany imorgonkväll,
då vi ska åka rätt tidigt på tisdagmorgon (:

först tåg till köpenhamn och så från köpenhamn med flyg till madrid.
det kommer bli massa kul därborta! :D
hoppas bara att det inte är jättekallt eller regnar ;)
som det ser ut nu så kommer det iallafall inte vara minusgrader
och inte regna dom första dagarna :P  men lite molnigt.



och igår så va jag och johany på 40-årsfest (:
hans moster som fyllde år, så vi var där allihopa, skojsigt värre ;D
åt god mat och hade trevligt, dansade lite och så som vi alltid gör ;)


ne, nu måste jag packa!
om jag vill med till stan imån igen så måste jag ha packat klart
vid 12 imorgon, så ska försöka bli klar idag ;)
eller så stannar jag hemma och sover imån..
har inte sovit så mycket inatt, tre-fyra timmar kanske.
men i vilket fall så måste jag packa nu ;)

får se om jag hinner uppdatera mera innan jag åker :P
annars ska jag försöka göra det i madrid! =)


<33

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas du får det underbart i spanien!! :D <3

2008-12-29 @ 12:10:05
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0