shoes, oh my god shoes

yees, idag har jag och pappa varit och shoppat nya skor till mej!
va jättesvårt att välja, men tillslut med det iaf domhära:
   
                                

ganska lika mina förra svarta stövlar, men äh (:
me like.


imån blir det att träna bodycombat på nordicclub med skolan, kommer bli asnajs!
lite jobbigt att vänta till tre bara, då jag slutar 11.. men ska shoppa färdigt alla julklappar undertiden ;)
har ju litelite kvar (:

men nu måste jag verkligen sova!
nattinatti på er, puss

Kommentarer
Postat av: joooonnyy

fina stövlar! uffe är snäll =) ..ska också lägga mig snart, gonaaaattt <3<3 pussspusss!

2008-12-02 @ 22:32:42
Postat av: Moster

Skit snygga...

2008-12-04 @ 19:38:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0