söndag,

oléo med maja igår, det va askalas! (precis som alltid.. ;) )
träffade massa kul folk och hamnade på massa bilder, eller dom fotade iaf.
får väl se om jag kommer med på växjöpuls eller inte, haha :P

ska snart åka iväg till älmhult, johany sa igårkväll att vi visst är bjudna på kalas idag.
så hoppas jag fixar det, men det ska nog gå bra :D
är bara lite illamående.. :P
och så är jag rätt röd i ögonen :S
hoppas jag inte får ögoninflammation!
syster hade det för lite sen, usch. hoppas jag klarar mej.
får väl ta lite ögondroppar eller nått (:

sen måste jag nog se till att plugga lite idag.. om jag orkar. får se (:

snart är det jullov!
4 dagar kvar ;)
och spanien närmar sej, bara 16 dagar kvar! :O weeei.



men nu ska jag skutta in i duschen (:
ha det bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0