"studentmössansvarig"

hej, nu skriver jag lite igen (:
borde göra mina läxor, men är inte så sugen på det.. :P haha.

idag blev jag meddragen på ett möte, om studentmössor.
och plötsligt så blev jag, maja och frida ansvariga för våra studentmössor när det är vår tur! :D
eller, mer "kontaktpersoner". men det kommer bli jättekul! :D


pratade precis med johany, om det som hände i helgen..
vi typ.. bråkade lite eller nått..
träffades igår, men pratade inte så mkt om det, kändes bättre att göra det nu.
så nu känns allt bra igen (:

och på fredag har ju vi 5 månader (:
då ska vi på bio, det blir nog yesman, som har premiär då.
och så ska jag klippa och färga mej med på fredag, askalas ;)

usch, nu måste jag nog plugga.. blä.

men nu får ha en bra kväll (:

Kommentarer
Postat av: Jonny

känns mycket bättre nu ja =) , 5 månader på fredag älskling <3 ska bli mys!

2008-12-15 @ 20:50:10
Postat av: Vix

lägg upp bilder när du klippt dig!<3 btw på torsdag ska jag och pernilla besöka stället som jag verkligen inte ser fram emot och göra det där som jag verkligen inte vill göra, om du fattar vad jag menar. tänk på mig då! hahaha, darling

2008-12-16 @ 22:39:43
URL: http://yyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0