suprise!

igår kom ju min lilla älskling hem till mej, bara sådär och överraskade mej :D
blev jätteglad!
så hade han en ros och choklad, som va till mej.. (: hihi.
du är ju bäst, baby.


och idag, eller just nu iaf, så är jag inte på så bra humör..
antingen så är för italienskalektionen eller så är jag bara hungrig.. haha.
får väl se om det hjälper med lite mat sen! om det nu är nån god mat idag.. hoppas verkligen det!


och ikväll så blire bowling, i åhus. xD
typ jäääättelångt borta, men det fanns visst inga tider i varken osby, växjö eller kristianstad, haha.
så åhus får det bli!
blir jag, johany och hans kompisar alex och björn.
så det blir ellie and the pojks ikväll, haha. men det blir nog kul (:
hoppas på att det går ungefär lika bra som sist, fast lite bättre..
vill inte komma sist! fast sist vann jag ju.. menmen, det går ju olika bra från gång till gång :P

menmen, nu ska jag springa till matsalen! :D
puss på er

Kommentarer
Postat av: Vix

Naw, vad sött av honom! Förstår att du blev glad!



Saknar dig skötebarn. <3

2008-12-05 @ 23:32:04
URL: http://yyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0