Hallåhallå (:

Nu har jag skaffat ny blogg!
Bloggade ganska mycket tills för några månader sen, men har börjat sakna det så har skaffat en ny (:

Kanske ska berätta lite om mej själv så att ni vet vem jag är (:

Namn: Ellinor, kallas Ellie
Ålder: 17, men fyller snaart 18 ;D
Bor: Lite utanför Växjö
Gör: Just nu sommarjobbar jag, kommer jobba tillochmed nästa vecka, sen är jag ledig innan skolan börjar igen
20: de augusti. (typiskt att man alltid ska börja skolan när man fyller år..?)
Jag pluggar  samhäll - inredning/desig på Tegnérgymnasiet, där jag trivs väldans bra (:

Jag hinner inte skriva mycket mer just nu, men skriver snart igen!
Ha det bra sålänge!
<3

Kommentarer
Postat av: Jonny

kallas för Scheellie ska det va!!!!! :P

2008-07-24 @ 11:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0