Helgen, Måndag

Sorry för att jag inte skrivit under helgen, men har gjort massa saker + att jag blivit sjuk.

Fredag: Vi stack ju ut till vindskyddet och hade det massa mys! (;

Lördag: Jag och Vix åkte in till stan och shoppade lite (:  (kanske lägger in nån bild på mina inköp sen)   Efter det åkte vi hem till mej och kollade film och så :)

Söndag: Efter att ha haft ont i halsen till och från i några veckor så slog de ttill ordentligt i lördags.. så idag, söndag, åkte mamma med mej in till läkaren. Både mamma och jag va 97 % säkra på att det va halsfluss, men ack så fel vi hade.
Det visade sej att jag fått nått virus, pga att jag ätit för lite (antar att jag inte skött min vegmat, så adjöss med den), fått vitaminbrist och dåligt immunförsvar.. så kunde inte få nån medicin för att bli frisk och så sa läkaren att jag kunde ha detta virus i flera veckor :O

Lite senare så kom iaf Johany och hälsa på (:  då piggnade jag till lite iaf :P  men sen när han åkte blev jag lika trött som innan "/


Och idag har jag varit hemma från jobbet, kommer nog va hemma i iaf en dag till. Dumt.
Dumma mej.
Så idag har jag legat i soffan och kollat på tv. Hela dagen.
Är helt orkeslös. Orkar inte göra nånting, och kan inte äta för att det gör så ont i halsen/munnen.. :(

Ne, nu ska jag nog gå och vila lite.. igen. kanske kolla på Forest Gump, får se.

<3

Kommentarer
Postat av: Martini <3

Sötnos . . . stackare!, Du hittar på massa knas =0) Jätte glad att du startat upp en ny blogg!

puss, älskar dig ---)--@

2008-07-28 @ 18:38:28
Postat av: Ida

Men du kan ju inte vara sjuk när skolan börjar! Det får du inte! :O

2008-07-29 @ 12:46:46
Postat av: Elin

usschh va jobbgt :0 krya på dig! <3

2008-07-29 @ 21:09:36
Postat av: jonny

va bra att du blev lite piggare =), snart förklarar vi krig mot viruset!!!!!!!!!!! =)

2008-07-29 @ 23:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0