Onsdaag,

Dag 6 som sjuuuk. Är jäkligt trött på det.
Förlåt alla för igårkväll när jag va väääldigt gnällig, haha.
Men blir lätt sån, speciellt när jag är sjuk :P

Har ju varit hemma idag med, kollat på Hem till gården, käkat lite glass.. tryckt i mej alla halstabletter som finns typ.
Men idag har jag iaf kunnat äta mer! En hel macka till frukost!  Weei! :D

Har kännt mej mycket piggare och fräschare idag, men vet inte om jag ska jobba imån ändå..
Jag menar, jag är långt ifrån frisk. Okej, jag smittar inte, så det är ju ingen fara så, men min kropp kanske tycker att jag ska vila ännu mer? Fast det skulle kännas rätt dumt att bara jobba på fredag, sista dagen.. haha.
Bara så ni vet tänker jag aldrig mer bli vegetarian! Och om jag skulle få för mej det så får ni antingen övertala mej att inte bli det eller hjälpa mej så att jag sköter det ordentligt den gången!

Hur är det med er annars då, va hittar ni på?


Kommentarer
Postat av: jonny

stanna hemma hela veckan!!! dom kommer säkert inte klara sig utan din proffshjälp men även de bästa får ta det lugnt ibland :P ....

Ska du bli vegetarian igen så ska jag nog se till att du äter rätt, kommer vara din personliga assistent, följa varenda matsked du tar :P !!!<3

2008-07-30 @ 19:55:56
Postat av: Ida

Hejja på dig! Du måste bli frisk snart så vi kan leka! :D

2008-07-30 @ 21:19:52
URL: http://idastern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0