thank god it's friday!

har längtat till denna dagen hela veckan!
slutade tidigt idag, vid ett (:
skönt med tidiga fredagar!  och nu har jag bara en vecka kvar på sommarjobbet, grymt skönt!
så va det ju första lönen diag med! askalaaaas.
så ska nog in till stan en sväng imån (:

just nu sitter jag hemma hos min vän victoria, och strax ska vi ut till ett vindskydd och träffa dom andra tjejorna.
aslängesen jag träffade dom, kommer bli kul!

hoppas att allting är bra med eer (:
själv så tror jag att jag håller på att bli sjuk igen "/
har fått ont i halsen och såntdära dumt.
så får ta det lugnt ikväll, haha :P

annars i helgen så ska jag mest ta det lugnt.
imånkväll blir det eventuellt bio med elin och ida. fast inget bestämt ännu.
ska nog försöka sola lite imån med, är fortfarande blek som ett lik :O
och på söndag ska jag träffa jonnyponnysötnoos (: <3

va ska ni göra i helgen? (:

Kommentarer
Postat av: jonny

scheellieebunny =) !!

2008-07-26 @ 19:19:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0