Tisdag.

Hallå igen (:
Hoppas ni mår bra idag!
Själv så mår jag som igår, fortfarande ont i halsen. Även ryggen "/
Och precis märkte jag att jag fått nån skum "knöl" i nacken :O
Syrran hade det för ett tag sen, men den försvann ju, så det är nog ingen fara ;)

Idag så har jag bara varit inne och kollat på tv och försökt bli frisk, samma som igår alltså, haha.
Men ingenting jag gör hjälper ju.
Jag försöker äta, jag tar vitamintabletter, äter tre olika sortes halstabletter och dricker maaassaa te och vatten.
Har ni några tips? (:

Jag kommer antagligen att vara hemma imån också, så kanske jag kan jobba torsdag-fredag iallafall (:
Det är ju sista veckan, och jag vill gå dit.. haha. Känns så dumt att vara sjuk.
Fast det är ju inte mitt fel..

Nu har jag precis fått i mej lite våffla iaf :P
Och mina kusiner är här på lite besök. Dom ska visst låna våran husvagn, hehe.

Ha en fortsatt bra kväll, !

<3

Kommentarer
Postat av: jonny

stackars! du har gjort allt du kan, bara att ta det lugnt och vila med dig så ska det nog gå bra =)

2008-07-29 @ 23:00:13
Postat av: Ida

sov mycket! :D

2008-07-31 @ 17:57:27
URL: http://idastern.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0