Torsdaag,

Jag va hemma idag med, för säkerhetsskull och jag mår bättre (:  så imån ska jag jobba!
sista dagen :D  behöver aldrig mer sätta min fot där.. moaaha. 
haha, shysst jag är xD

så idag har det varit att kolla på hem till gården och massa annat.
har faktiskt städat lite med (:  *duktig ellie*

annars ikväll kommer det inte hända så mycket, ska nog äta en pannkaka snart.  om det inte gör ont, haha.

jag är sugen på att färga håret.. men vet inte.  jag kommer säkert ångra mej om jag gör det, haha.
men isåfall skulle väl mörkbrun va rätt bra? (:

och imån så ska iaf ida (och elin, antar jag?) på bio, mamma mia.
 och jag vill verkligen med!  men jag vet inte om jag ska va hemma..
har iaf ingen skjuts,  jag och syster och hennes pojkvän tobias är ensamma hemma
hela helgen.  fast johany kommer och hälsar på på lördag (:  mysmys.

men bio alltså.. åh :(   kanske kan hänka, men nån måste hämta mej! haha.



ne, nu ska jag gå ner till min familj!
pusspåeer
<3


Kommentarer
Postat av: Ida

Men det blir inget, för ingen av er (Dig& Elin) kan ta sig in till staden. >_>

2008-08-01 @ 14:09:36
URL: http://idastern.blogg.se/
Postat av: Jonny

mörkbrunt skulle nog passa hur fint som helst =)

2008-08-01 @ 21:53:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0