äntligen fredag!

wei, nu är det äntligen fredag! :D
har percis haft mitt italienskaprov, och det kändes jättebra!
gick nog mycket bättre än jag väntat mej.. ;)
får se på onsdag, hoppas vi får tillbaka det då!

nu har jag håltimma till klockan tio i ett.
ska ner till stationen och hämta ut min tågbiljett tror jag.
ska se om nån vill hänka, så tråkigt att gå själv.. :P


va händer annars i helgen då?
jag ska ju till johany idag, imån har min syster öppethus på sin skola så då ska jag dit och kolla.
hennes klass ska visst sjunga :D haha.
och på söndag ska min andra lillsis sjunga med sin kör så då ska jag kolla på dom (:

och så måste jag nog studera lite matte, psykologi och samhällskunskap också.
får se va jag hinner med (:

nu ska jag se om jag hittar ida eller frida!
pussochheej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0