feber,

nu är jag hemma hos moster, gick tidigt från skolan.
har nog haft feber idag, först blev jag jättevarm, en kvart senare frös jag :S
så tänkte att det va lika bäst att vila.
så nu sitter jag här och blir tjock, haha.

tänker mycket på det jag fick reda på igår..
en gammal klasskompis pappa har dött..
vi är egentligen inte så nära vänner så, men jag har tagit det väldigt hårt.
vi gick ju i samma klass från lekis till nian, så.
usch, det är så hemskt..


jag längtar tills imån för då ska jag till älmhult (:
men innan dess så har jag italienskaprov :(
känns som att det inte alls kommer att gå bra denhär gången. "/
menmen, får göra mitt bästa helt enkelt.

<3

Kommentarer
Postat av: jonny

stackars, hoppas du känner dig bättre nu !

provet kommer gå bra =) gör ditt bästa och bli glad för det :D <3

2008-11-06 @ 18:54:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0