fredag,

wei, äntligen fredag!
har haft italienska och engelska idag.
italienskan gick lite sådära.. :P haha.
och engelskan med..
men på håltimman innan lunch så spelade vi guitarrhero! :D
askul!     det va julius som tagit med det, han är sjukt grym på det! :O
han och björn, det galnsate jag sett.. shit.
dom körde på expert, och missade knappt nån! :O


och nu kom jag hem för en lite stund sen, fick åka med min vän elins mamma (:
så jag slapp bussen, wei :D  och i bilen hade vi ju massa kul, jag, elin, ida och elins mamma karin ;D
jag berättade om lunchen.. haha, det va så pinsamt.
jag hade varit och hämtat sallad, så skulle jag gå och sätta mej, och så halkade jag!
jag ville ta tag i nått, och så blev det första bästa stol, vid ett bord där det satt två äldre män och en kille, som va yngre än dom andra två dårå, och dom typ bara kolla på mej, haha. och så fick jag ju till mitt ellie-skrik/tjut.
så kollade alla på mej, och jag tappade vindruvor på golvet och när jag väl kommit på plats på min stol så såg jag
att en av männen kollade på mej och flinade.. haha. pinsamt värre.
kände att mina kinder matchade min röda tröja..

men vi fick efterrätt idag iaf.. så lite tröst, haha :P  glass, den va ASGOD! muuums.



om nån timma så kommer johany (:
så ska vi bowla ikväll, kl 9, med hans vän alex och alexs flickvän mikaela (:
ska bli kul, har inte direkt träffat dom förut :P

så kaaanske det blir en sväng förbi oléo efteråt.
BJÖRN ROSENSTRÖM spelar ju där ikväll.
vill jättegärna se honom, men får se ;)

skriver kanske mer sen, om hur det fick på bowlingen och lite så ;)
fast jag är rätt säker på att jag kommer loosa, haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0