oléo,

jag och johany fick för oss att sticka till oléo igåkväll.
lite spontan utgång sådära ;D
det va kul!
men det blev lite tokigt, jag drack för fort, och vi skulle åka buss hem,
och det va mörkt och jag satt så att jag inte såg ut så blev åksjuk med..
slutade inte så bra, haha.

men idag mår jag mkt bättre!
fortfarande lite illamående, men det går väl över snart (:
va iaf kul igår (:


innan på dagen va vi hos farmor och farfar, för farfar fyllde år, 79! :O
åt massa god mat och tårtaaa ;)

efter det skjutsade vi elin till en kompis i lessebo, sen blev det citygross för mej , mami, ponny och tobbe.
sen va vi lite hungriga igen, så vi tog en maxbox xD (på max..) haha.
man fick ett tom och jerry- glas! :D woohooo. haha.


idag måste jag plugga massa, mest historia :(
men ponny är ju här och sällskapar mej (:
ponny är bra, tack för alltingen (:  <3


vi hörs senare eller imån! (:

<3

Kommentarer
Postat av: JonnyBonny

underbar helg med dig! jaa det var kul på oléo bara vi två, ägde ju dansgolvet ;) <3

2008-11-24 @ 23:18:43
Postat av: Jessica Anshagen

Sugen på att vinna lite fina smycken som en extra julklapp? :)



Kolla in tävlingen genom att klicka på länken nedan:

http://www.jessi.se/2008/november/nu-kan-du-vinna-fina-julklappar.html



Lycka till!

2008-11-25 @ 15:29:22
URL: http://www.jessi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0