onsdag,

hej på er! allt bra? själv så är det bra, lite trött bara (:
och massa plugg egentligen.. skrev ju igår att jag va värsta taggad, men sen pallade jag inte plugga ändå.. blev jättetrött :O  haha.
men idag har jag iaf träffat min vän elin och pluggat lite matte med henne (:
blev inte så mkt, jag fattade inte.. haha. så får nog prata med min lärare imån om att skjuta fram provet xD

men ikväll så måste jag plugga italienska!
prov på fredag, och imån ska jag till moster och där brukar jag inte plugga så mkt.. :P haha.
men imån måste jag ju det ju (: 
just det, hon har ju ps. i love you, den ska jag kolla på :D

kort dag i skolan idag, 9-11, (:
när jag slutat så hämtade mamma mej så åkte vi till lindex och kollade lite.
hon hittade massa grejer för en gångs skull :P
själv så köpte jag en randig topp och en typ kofta (:  mycket najs.


längtar till fredag, då jag får träffa min jonnyponny! :D
bor ju en bit från varandra, och vi har ju skola och jobb så ses bara på helgerna.
han pratade om att vi kanske kan gå på bio på fredag, mys (:
får väl se vad det är för filmer som går (:

men måste kila nu!

puss på er


Kommentarer
Postat av: Jonny

längtar också, söt =) , ska se vad det finns för filmer på fredag :D !

2008-11-05 @ 21:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0