onsdag,

denna dagen har varit helt okej, änsålänge iaf! :P
har haft två lektioner, svenska och italienska.
på italienskan fick jag reda på mitt provresultat! :D
det gick mktmkt bra ;) (:

sen så skulle vi äta, men så va det inte mat på ringan idag, alltså skulle vi äta på kungsmad.
men vi pallade inte gå tillbaka så vi stack ner på stan istället, där det blev donkan. haha. nyttiga vi äär..
men aja, det går att träna bort sen ;D

sen gick jag, ida och ak till gina för att kika lite.
blir alltid kär i nånting när jag går in där.. sorgligt.
just nu har jag inte världens bästa ekonomi heller, det är mest julklappspengar..
men när jag får pengar den 30:de ska jag allt shoppa loss iaf lite där.
sen skulle ak till bussen och jag och ida fortsatte mot body shop.
även där blev jag kär.. det va en liten presentförpackning med bodybutter, bodyscrub och duschcreme.
me liiiiiike veeryy much!

och nu är jag hemma hos moster (:
ingen hemma, så jag sitter här och kollar lite på tv.
ska plugga med, så jag slipper allt när jag kommer hem.
papi kommer och hämtar mej efter jobbet (:

haha, såg på tv nu att Madagaskar är på tv på lördag!
den får ni inte missa ;)
har ju även kommit en tvåa på bio nu, den måste ses! :D

ne, nu ska jag ta och göra min samhällsläxa.
får se hur länge jag kan koncentrera mej :P haha.

(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0