tisdag,

tisdag idag, vilket innebär låång dag i skolan, 9-16:10. och så missade jag bussen vid 16:20 "/
men då passade jag på att köpa lite farsdag-presenter. det är ju farsdag på söndag!
och för er som inte hunnit köpa nått ännu kan jag tipsa om att hemtex har roliga
örngott med "Världens bästa pappa"-tryck (:
sånt ska min pappa få! och en skål med godis ;)

annars idag har jag haft matte, historia, bild och idrott.
matten gick förvånansvärt bra idag, så snart ska jag räkna vidare så jag inte hinner glömma det jag lärt mej :P haha.
historian va ganska seg, vi bara gick igenom massa frågor och svar. men nästa vecka hoppas jag att vi får börja med våra arbeten, jag ska skriva om en adelsflicka som blir satt i kloster, haha. wish me luck!
bilden va kul, vi håller på att göra glasfat nu (: kan ta bilder nästa vecka och lägga upp ;)
och idrotten så va det fotboll/basket, men jag äter ju penicillin så fick inte vara med. men det såg ut att va rätt kul iaf (:

annars ikväll så är det matte och italienska som gäller. även lite svenska om jag hinner. (:
känner mej mer taggad på att plugga idag än va jag gjort på lääänge, känns skönt!
så nu börjar jag komma tillbaka ;) haha!

btw, jag va och hämtade ut mitt pass igår.
jag säjer bara HAHA! på bilden ser jag inte speciellt lycklig ut, och inte tala om namnteckningen..
man ser typ inte va det är för bokstäver :S ser bara helt cp ut.. så jag borde ha fått göra om det.
menmen, tänker iaf inte visa det om jag inte måste! :D


hm, längesen min vän maauliin va inne på msn.. :S
men hon flyttade i lördags, så hon kanske inte har fått igång internet ännu ;) haha.


nu ska jag plugga lite och sen kanske kolla lite på desperate houswifes ;)
puss på er (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Dumma internet :-( Men nästa vecka har jag internet, tror jag.. =/

2008-11-04 @ 19:54:50
Postat av: Johany

bra älskling, låt elliesteein-sidan komma ut och leka lite =) haha!

2008-11-04 @ 20:41:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0