torsdag,

goodmorning cutiepais! sovit gott? (:
själv så hade jag lite svårt att somna igår, så kollade lite på desperate housewifes..

sitter nu i skolan och har svenska, ska skriva om selma lagerlöf.
men kan inte riktigt koncentrera mej, så lyssnar lite på the killer och kollar runt och filosoferar lite.
http://www.youtube.com/watch?v=3zg0wH2RWdo&feature=related

lång dag idag, 8-15:30.
får se om jag orkar vara kvar hela dagen..
måste till hm eller gina sen och köpa en svart polotröja.
och jag behöver verkligen plugga på italienskan, så får se hur jag gör med eftermiddagen..
men det är inte säkert att jag pluggar fastän jag åker tidigare..
kommer bara lägga mej vid tv:n eller i sängen och bara existera, inte göra nånting..


nu ska jag nog fösöka att koncentera mej på selma.
bloggar kanske mera sen! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0