halsfluss,

förlåt, jag är verkligen jättedålig på att uppdatera min blogg!
jag har inte orkat denna veckan, har fått halsfluss och har bara legat och vilat hela dagarna framför tv:n med
desperate housewifes.
ska nog vara hemma imån också, försäkerthets skull (:

i lördags va det ju bröllop, björn och beatrz gifte sej (:
beatriz är johanys kusins moster nånting.. eller hur va det nu?
dom va släkt på ganska långt håll iaf!
det va mycketmycket trevligt och alla va så fina!
speciellt björn och beatriz ;)





och i söndags när jag vaknade då så hade jag asigt ont i halsen och tänkte "neeej, ska jag bli sjuk nu IGEN?!"
och igår åkte jag till läkaren och så va det halsfluss. typsikt. men fick penicillin så jag blir väl frisk snart.
jag och johany skulle ju åkt till göteborg i helgen, men vi flyttade fram det till vecka 46, hoppas jag är frisk då!
så denna helgen kommer jag tillbringa hemma.. kanske ska till skolan på lördag, det är öppet hus.
ida ska nog vara där, så kanske hälsar på henne lite (:  får se.

oj, va mycket klockan är såg jag nu! haha.
kanske borde sova.. men väntar nog till johany kommer hem från jobbet så jag kan prata lite med han först (:
men nu måste jag sticka ner och ta alla mina mediciner!
(penicillin och hostmedicin)

ha det bra, puss natti!
<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0