20 augusti, haha

sorry, jag har inte skrivit för att jag inte haft tid/varit sjuk och inte orkat.
men nuså!


detta inlägg tänkte jag bara berätta lite om min födelsedag, som va för snart 2 veckor sedan..
men bättre sent än aldrig, haha!

men först så va jag ju hemma, så kom mostrarna, morbror och morfar och farmor och farfar, grannen och såklart min johany (:    jag fick massa fina grejor, bla så fick jag ett navelsmycke, så nu måste jag pierca mej! ;O
kommer vara asnervös när jag ska göra det, haha. får ta med nån som kan hålla min hand ;)

efter att ha ätit maaassa mat och tårta så stack jag och johany in till stan, där vi mötte upp maja och hanna.
vi gick först till sports och satt där rätt länge, (: mkt trevligt.  men så beslutade vi oss för att gå vidare till de luxe, men först skulle dom sjunga för mej, haha. så där stog vi, ute på sports och alla sjöng för full hals "JAG MÅ HON LEVAAA!" haha. :D
väl på de luxe så va det aaasmkt folk, så vi unde ju knappt röra oss, så vi stack tillbaka till sports ;)

där va vi tills det stängde, och då ställde vi oss utanför linnégallerian istället, jag, maja, hanna, johany, calle och jonathan.  när vi stog där och snackade så kom "cigarettmannen", haha.  knasigt.
vi drog oss väl hemåt vid tre-tiden, somnade typ fyra och upp sju till skolan dagen efter.  men det gick askalas! :D




tack för superbrakväll! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0