en lektion,

idag har jag haft en lektion.
klockan 9:00-9:50. och det va bara ett test, och jag är egentligen sjuk så hade likaväl kunnat stanna hemma..
och varje onsdag kommer vara såhär, en lektion.
men sitter fortfarande kvar i skolan, ida och jag ska snart ner på stan och kolla lite.
så ska jag läma tillbaka ett par skor som jag köpte för nån vecka sen.

efter att jag och ida stanat så går vi nog tillbaka hit och äter och sen ska jag åka hem till moster tina (:
har inte varit där på jättelänge, ska bli skoj (:   ska nog sova lite när jag kommer dit, är gryyymt trött, haha.


jag tror att ida ligger nere i soffan och sover, ska nog gå neroch väcka henne nu ;D
vi hörs senare!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0