hello, bloggen!

det är massa längesen jag skrev något här, förlåt (:

men det har hänt massor.
bla, så har jag färgat håret mörkbrunt, typ.
jag har piercat min navel. ( !! )
och så har elin och tobias FÖRLOVAT sej!!
helt galet.  men supergulligt ;D   massa grattis till dom! :D
 

i fredags va jag och johany ute och åt mysmiddag på la gondola och sen på bio, Patrik 1,5.
haha, den va superrolig xD
och så frågade johany om jag ville följa med och fira nyår i spanien! :D
värsta skojj! :D  

och nu ringde en sköterska ang mitt leverprov jag tog för nårra veckor sen.
hon sa att mina levervärden ser bra ut! :D
så nu ska jag bara vänta på provsvaret från körtelfeberprovet jag tog idag..
weho, jag kanske får börja träna inom nån vecka :D
bara det att jag är förkyld just nu, haha.. men det går över snart hoppas vi :D


nu ska jag sticka iväg och städa mitt rum, och sen måste jag plugga.
hörs!

<33

Kommentarer
Postat av: zeerge

patrik 1,5 var skitrolig !!!!!!!!!!!

weeeei snart blir du helt återställd då =)

2008-09-22 @ 19:03:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0