onsdag,

sitter nu i skolan och håller på lite med min samhällkunskaosläxa, ska skriva en budget.
kommer nog inte ta så lång tid, tror jag.
slutade klockan 11 idag, men väntar på frida så ska vi äta i skolan och sen ska vi ner på stan en sväng. (:

efter det så ska jag hem till moster, sova där inatt (:



va så läskigt med min piercing igår, när den "äcklade" sej.
men jag tog lite såndära sprit, och nu ser det mycket bättre ut!
och min gympalärare blev typ jättesur för att jag inte kom på lektionen..
men jag mejlade och berättade om min navel och att jag måste rengöra den såfort som möjligt..
menmen, är väl bara att gå på resterande lektioner så blir det nog bra.
ska visst ha massa prov i idrott i år, suck.
men jag undrar va jag ska göra på idrotten, jag är ju inte helt frisk ännu.
egentligen ska vi göra massa med kondition och sånt, men det får ju inte jag göra.. :S
aja, det löser sej nog..

nu slutar nog frida närsom, så ska packa ihop mina grejer!
kanske hörs sen (:

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0