tisdag,

tröttis dag idag, usch.
men det har varit fint väder (:
så njöt av det den lilla stund jag va ute.

min piercing blödde lite idag :(
kan ha varit för att jag råkade slå till den i morse, så klumpig är jag.
och det gjorde ju så jäkligt ont!
får va lite mer försiktig.

idag när jag kom hem typ halv fem va jag jääääättetrött, så jag åt lite sen gick jag och la mej.
så ringde frida och väckt emej halv sex, blev jättesur, haha.
men somnade om till typ sju.. (A)
hade tänkt gå upp typ sex för att plugga, men men.
får göra det nu (:  ganska mycket tills imån :(

längtar till helgen  xD
på fredag ska jag, elin och ida leka,
på lördag är det kräftskiva hos morfar. kulkul :D
och då kommer johany med (: myspys. <3


men nu får jag väl ta tag i mina samhälls- och italienskaböcker så att jag kan få sova sen :D
ha det så bra!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0