tisdag,

idag har jag varit i skolan, hade lite matte, sen va det dags för skolfoto.
jag ogillar verkligen det. iallafall dom enskilda fotona, jag blir alltid så ful ;O
även i år, hann se innan han klickade bort det.. :(
men tror iaf att klassbilden blev bra, hoppas på det! ;)

efter skolan blev det stan en stund.
köpte block och kalender till mami, sedan åkte jag och papi till media markt.
jag har tänkt köpa en extern hårddisk väldans länge, så nu åkte vi äntligen och kollade.
hittade en jättesnygg av märket WD ( Western Digital), lägger upp bild imån (:
jag köpte även lite nya skor (:  mina vita favoritskor är nämligen inte så vita längre, så tänkte
köpa likadana, men dom va slut :(  men köpte svarta istället (:


men nu ska jag packa, ska till moster imån och kommer vara där till fredag tror jag (:
efter det ska jag sova, är jättetrött!
behöver vila/sova mkt nu. är ju inte frisk från körtelfebern ännu, och nu har jag blivit förkyld också..
hoppas bara att det går över snabbt (:

så gonatt på er då, sötnötar! (:
sov gott!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0