13 dagar kvar,

jag är så sjukt dålig på att uppdateramin blogg, haha!
och det skriver jag typ varenda gång jag uppdaterar också.. sorry!

denna helgen har varit bra (:
i fredags va jag och johany och åt jättegod mat på lanterna, mumsmums.
igår hjälpte jag honom att packa, för senare på kvällen åkte han till turkiet :(
men träffades iaf fre-lör (:
så jag åkte hem igår då, kollade på tv och lite så.
idag har jag varit hemma heela dagen och inte gjort så mycket.
fick ont i halsen under natten så har knappt orkat göra nåt :/
men har iaf börjat med min eng.redovisning, alltid något (:

just det, det först jag gjorde när jag vaknade var att kolla på en dvd/cd-grej
jag fick av johany innan han åkte. det va bland det finaste jag fått i hela mitt liv tror jag allt.
först hade han spelat in en liten video med sej själv där han berättade hur mycket han älskar
mej och att vi snart ses igen osv. efter det va det typ 3 låtar och så maaaasor av bilder på oss,
och så hade han skrivt massa fina saker på bilderna typ.
jag satt här i sängen och grät när jag kollade på den, haha. tycker det är så fiiint.
och jag saknar honom redan så det nästan gör ont! och det är 13 dagar kvar.. :(
jag får hålla mej sysselsatt så att tiden går (:

imån är jag ju ledig med, skönt (:  ska antaligen plugga hela dagen dock, det behövs :/
men ska försöka göra lite till ikväll,  så mycket jag orkar (:

ha en fortsatt bra kväll allihopa! :)

btw, jag och johany har 9 månader idag :D



Johany, jag saknar dej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0