<3






jag saknar dej johany.
älskar dej över allt annat.

minns du första gången vi sågs?
det va så vaarmt den dagen.
vi sågs utanför pressbyrån, stack och köpte jordgubbar och bröd att mata ankorna med,
och sen mot sjön/srandbjörket. det va så otroligt mysigt att sitta därute på en bänk
när solen sakta gick ner.  sen vidare mot bion för att se Brudens bäste man.
i slutet va det en låt som du skickat till mej bara någon dag innan, jag blev helt paff.
tyckte nästan det va nått slags tecken, haha.

men iaf, jag är så glad att jag har dej.
saknar dej så fort vi är ifrån varandra, speciellt nu när du är så långt bort.
vet inte ens om du kan se min blogg, eller ens tänker på att jag har en blogg,
men hoppas du ser detta nångång iaf.

puss på dej :*
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0