hallå igen, ;)

hej igen, har varit massa dålig på att uppdatera! haha. förlåt (:
får bli lite bättre på det helt enkelt.

idag har det varit strålande väder, precis som igår. helt underbart!
men blev helt chockad imorse när jag såg att det va fruset på bilen :O
men tur att det blev varmt sen iaf ;)

idag var det dag x, det va kul (:
hälsade på nårra från skolan och deras uf-företag, gotteligott och bougi (förlåt, kan inte stava, haha)
och så va det såklart massa uniersitet från hela sverige och massa grejer, mkt trevligt.

men det blev lite tokigt när vi skulle tillbaka till centrum haha.
vi satte oss på första bästa buss, som precis skulle åka, perfekt tyckte vi.
bara det att den körde inte mot centrum.. vi fick åka ändå till universitetet! :O
sen därifrån tillbaka till tipshallen, så fick vi gå.. så där förlorade vi ca 30 minuter, minst!
sen va jag sur och hade skoskav, haha. men det blev bättre sen (:

så åkte jag hem med min papi, va ute på promenad med voffsingen, jätteskönt!
sen har jag inte gjort så mycket, tänkte plugga lite, men får se.. :P
snart PÅSKLOV! ska bli otroligt skönt (: men jag kommer nog mest få plugga.. :(
men ska iaf iväg till ullared en sväng med johany, och kanske simma lite.

åh, nu ringer det!
vi hörs! <33

Kommentarer
Postat av: vixvux

Åh, ääääntligen uppdaterar du, dryging ;) <3

2009-04-03 @ 14:04:25
URL: http://yyz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0