hej jag heter ellie och har inget liv,

ungefär så känns det nu, haha.
jag bara sitter här och letar efter nått att läsa.. borde egentligen läsa min eng.bok men orkar inte.. :(
eller i historia- eller samhällsboken.. hm. äh, det får vänta.

jag borde också packa, för imån bär det av till älmhult en sväng.
känner inte direkt för att åka dit just nu.. :(
men det kommer nog bli kul när jag väl kommer dit (:


igår va jag och johany i ullared :D
det va kul och lagom mycket folk (:
köpte dock inte så mkt, men ändå.

och idag har farmor och farfar varit här på påsklunch, det va la trevligt.
har käkat massa påskgodis med, haha. me like, fast har redan tröttnat.. xD


fick hem min bikini med som jag beställt från h&m, men är inte alls nöjd med den :(
så det blir nog att skicka tillbaka och fortsätta leta i butik. attans.


usch, nu blev jag värsta illamående.. för många påskägg kanske, haha.
får nog ta och packa nu lite snabbt och sen vila/sova.

pusspåer <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0