Hjälten på den gröna ön

idag gick jag till skolan, och det va så skööönt att komma tillbaka! :D
haha. så trött på att ligga hemma.. xD

började åtta, men det gjode ingenting alls. har varit en skön dag (:
först historia i 2 h, matte, engelska, lunch och sen skulle vi haft samhäll i 2,5 h,
men vi skulle på teater (: Hjälten på den gröna ön hette den.
fast när det blev paus så smet jag, maja och frida iväg för att hinna med att snacka med
kommunen om vårt fö-arbete. men dom kunde inte ge oss några svar, så missade pjäsen i onödan.
skäms lite, haha. har skolan betalat massa pengar, så går vi efter halva.. flåt.

så det blev att vi mötte upp majas kompis stina och stack ner till vxö-sjön och åt glass och myste (:
det tycker vi om!
allting har kännts så bra idag. vädret är fint, jag är tillbaka i skolan (känner mej fortfarande sjuk, men vafan) och så har jag kännt mej snygg idag, haha! lät nästan lite bitchigt... men sant är det :D

fast.. har inte hört från johany sen vårt samtal igår.. det känns inte så bra.
saknar honom, vill att han ska komma hem nu.

men nu ska jag inte va lessen när humöret är på topp och har varit hela dagen!
ska sysselsätta mej med att plugga nu, företagsekonomi och engelska, ska ev. ha redovisning imån.
men förhoppningsvis inte :P haha.


just det! jag fick tillbaka ett "samhällsarbete" som jag lämnade in förra veckan, blev så jäkla glaaad!
vg-mvg på det ;) trodde jag aldrig att jag skulle få. och sen så fick jag vg på historiaöverkursprovet förra veckan. känns också skitbra! ellie är glaaad! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0