inca-kola

åh, jag blev jättesugen på inca-kola! det är peransk cola, och den är jättegooood!
haha, första gången jag såg det, när vi va i madrid, så tänkte jag "vad är det där..? cola är inte gult?"
men guuuud va gott! tyvärr så säljs inte det här :(   har hört att det finns nånstans i malmö, men..
ska jag åka typ 2-3 timar bort för en flaska läsk? haha.  men om jag kommer dit nångång ska jag
lätt köpa hem ett lager ;)

min förkylning har gått till nästa steg - hosta. men halsen känns iaf lite bättre emellanåt. alltid något.
så blev att vara hemma från skolan idag, kolla på SATC och äta lite glass..
har försökt skriva eng.redovisning med, men det gick inte så bra..
förlåt maja, men min hjärna orkar inte.. :(
fick iaf ihop en halv sida, hehe. bättre än inget väl?


jag saknar johany jäääättemycket!
vi har inte pratat i telefon och knappt smsat på tre dagar nu.
men igår hittade han iaf en dator där borta i turklandet och msnade med mej lite (:
va så glad över att prata med honom!
11 dagar kvar nu.. hoppas det går FORT!




<3

Kommentarer
Postat av: Malin

hoppas det blir bättre med dig snart :*

2009-04-21 @ 20:29:17
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0