oléo

det blev oléo igår ändå, och det va allt annat än lugnt! shit asså.
men va kul vi hade! :D

idag vaknade jag runt 1 och visste inte va jag skulle ta vägen, sån jä*la huvudvärk!
men efter ibumetin, alvedon och nudlar löste det sej ;)

så idag va jag med familjen en sväng på en antikhandel, det va mysigt,
och sen käkade vi på en pizzeria och åt lite glass med i det fina vädret.
en mycket bra dag (:

skulle egentligen pluggat med, men har inte orkat, haha.
får ta igen det imån, och nästa dag.. "/

och ikväll har jag bakat tills imån, min tur att stå för fikat på bilden, haha.
det blev typ små cupcakes. ser riktigt mumsiga ut!
hoppas dom är det med.. (:

men nu ska jag sova, gonatt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0