saturdaay,

hej sötnosar, hur är det med er idag?
själv så är det finfint, kalasväder ute! :D
har hunnit med att vara ute och grilla med la familia, mysigt.

ikväll blir det nog oléoooo (;
men jag mår lite sådära just nu, vet inte om jag fått i mej nått konsigt, är illamående.. "/
men hoppas det går över så jag kan parta loss ikväll! :D

igårkväll kom min kära vän elin förbi och vi hade satc-kväll ;)
det va kul (:    dumt att vi ses så sällan.. "/
vi bor ändå typ 5 km från varandra, haha.


åh, jag vill ut och övningsköra.. vill verkligen ha mitt körkort nu, men det kommer dröja så länge :( blä.
har varit för lat.

sen så vill jag också ha ett jobb, skulle inte va helt fel.
har inte fått nått sommarjobb ännu, ingen som hör av sej :O
det tycker jag är lite dåligt..  men det är väl bara att söka vidare och ringa dom som inte hört av sej (:



ne, nu ska jag se om jag har nått att ta på mej ikväll om jag nu blir av med mitt illamående. (:
kanske hinner skriva sen igen, ha en bra kväll annars!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0