snörvel,

min förkylning blir bara värre och värre.. blä :(
hoppas den försvinner snart! men antagligen gör den inte det, dom ska alltid
vara så långdragna.. :(

menmen, har kollat på SATC med mami större delen av dagen, haha.
och så har jag gjort min bild-läxa (:
skriva om två designers, jag valde Chanel och Efva Attling.

det är jättefint väder med, men jag har inte orkat gå ut.. :(
usch, hatar att va förkyld!   ÄH, nu får det va slut med självömkandet!

Hur är det med er? (:
hoppas det är bra iaf!

min kära vän elin ringde innan :)
kul att prata lite med henne, fastän det inte va så länge. vi måste ses snart!
hoppas jag blir frisk till fredag, då är det ju utgång planerat (:
längesen jag va ute.. börjar bli dags ;)
nästa helg blire iaf utgång i älmhult, haha.  tyvärr har ju inte johany kommit hem, men ska ut med
hans kompis flickvän, kommer bli super :D

men iaf, nu på fredag.. följ med!



ne, nu ska jag gå och vila igen. "/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0