solsolsol!

älskar att vakna efter en god natts sömn och så är hela rummet fyllt av solljus! :D
man blir så glad.  dock vaknade jag vid sju av att katten höll på.. men ändå (: haha.

idag kommer bli en bra dag.
ska plugga lite, iaf försöka.
sen ska jag ta en dusch, göra mej iordning lite och sen bär det av mot staden
där jag ska träffa alla tjejerna och ha picnic och mysa (:
lite senare på kvällen bär det av mot centrum och nån tjusig bar är det tänkt.
jag ska dricka min första cosmopolitan tror jag allt. haha.   kommer bli super.
vet dock inte va jag ska ha på mej ännu.. men det löser sej (:


jag måste hitta en klänning jag ska ha på alla studenter osv som jag ska på!
hittade en igår, den va verkligen PERFEKT! men så va den förstor, och fanns inte i mindre storlek :(
hoppas dom får in fler! fast tänk om den är förliten :O usch va jobbig kropp jag har..
aja, får väl leta vidare i guess.



nu är det 8 dagar kvar till johany kommer hem. det går långsamt tycker jag. blä.
och vi hörs ingenting, så jag är ändå bara sur på honom. så lika bra att inte prata alls.



menmen, nu måste jag plugga igen lite italienska :(
prov på onsdag med.. bläää!
vi hörs kanske sen, ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Malin

Känner igen det där med jobbig kropp :(

2009-04-25 @ 18:46:40
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0