090202,

tänka sej, redan februari! :O
har verkligen varit härligt väder idag, lite kallt på morgonen dock ;)

kom till italienska palatset idag, som vi ska va på måndagar nu mera.
jag och lisa åkte ihop och kom dit vid åtta, men börjar halv nio.
vi stog där och så kom alla andra - utom vår lärare.
vi stog där och verkligen frös sönder oss!
och så får vi reda på att vår lärare inte kommer, pga sjukt barn.
vi blev inte så glada.. vi hade kunnat ligga hemma i våra sängar och sovit!
men vi bet ihop, mattias kom och öppnade så att vi kunde jobba.
trodde vi.
då fanns ju inte allt material va behövde, typ silkespapper.
vi messade vår lärare men hon svarade inte :O
sen skrev hon bara "Skulle va jättebra om ni kunde fixa praktikplatser!"
men det är så att ingen av oss har nån. och nu skiter jag i det.
har ringt överallt..

så vi stack tidigt idag, efter lunch.
gick däruppifrån ner till stan, duktiga vi är (:
sen hänkade jag maja till dahls för att boka körtid till henne,
sen åkte jag till samarkand för att handla lite (:

sen vidare till moster tini (:
fixade disken och dammsugade litegranna.
och shejkade loss till salsamusik, hoppas ingen såg mej, haha!
så fixade jag lite mat så kom hon och novis hem och då åt vi och nu sitter jag här (:



har inte pluggat nånting alls idag..
men känner mej lite sådär efter allt som hänt, så orkar lixom inte..
får prata med mina lärare imån.



på fredag ska vi ha språkdag på universitetet, engelskdag typ.
kommer säkert bli kul (:
men vår engelskalärare kommer ha stenkoll på oss så att vi endast pratar engelska, haha.
sen efter det, runt tre, så ska iaf jag och maja simma (:
hoppas nån mer hänger på, alltid kul (:
bara det inte är mycket folk, blir bara jobbigt :P
men, ska man gå ner  7 kilo så gäller det ju att träna på, hur mkt folk det än är! ;)
får väl se hur jag lyckas.. :S





menmen, får väl se om tina slutar prata i telefon snart så att jag kan få prata med henne :P

pusspåer,
<3




Kommentarer
Postat av: Malin

Praktikplats är jättesvårt att hitta.. :/ Skolan borde hjälpa en mer :S

2009-02-03 @ 13:50:25
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0