botox/detox

botox och detox har varit dagens ämnen, haha.
jag och lisa ska köra detox, men det blir nog olika.
jag ska köra min egna, medan hon springer runt och letar i hälsoaffärer :P
fast jag ska nog med kolla lite, men undertiden köra min egna, från och med onsdag.

och botoxen vet jag inte hur vi kom in på..
jo, just det.. haha. men det kan jag inte berätta här :D
förlåt, (:

men jag förstår iaf inte folk som använder botox, iaf inte om de är typ 20 bast.
man är ung och fräsh, varför börja med sån skit så tidigt?
kan man väl börja med när man börjar få rynkor istället? :P
jöjö, dom får skylla sej själva ;)


jag är sjukt trött på vädret vi har.
ena dagen är det massa snö och kallt och jättefint,
sen dagen efter har lite av snön försvunnit och det är slaskit.
sen dagen efter den dagen är det ashalt, för att det frusit på under natten.
SOMMAR VAR ÄR DU?   längtar som tusan :(



ne, nu måste jag hoppa in i duschen och sen sova!
nattinatti,


Kommentarer
Postat av: Anonym

längtar också till sommarn =) mycket kul man kommer ha då =) <3

2009-02-23 @ 22:32:09
Postat av: Malin

jag längtar faktiskt till våren, det är så mysigt när allt blommar ut och när man känner doften av vårregnet, när åskan kommer.. allt sånt mys =D

2009-02-24 @ 17:09:25
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0