fettisdagen

fettisdagen idag! har ni ätit nårra semlor? ;)
själv så har jag ätit en halv, jag och lisa delade (:
den va så sjukt god! blir att äta en till sen, med la familia.

och nu kom jag att tänka på min detox jag har pratat om.
jag skiter i den.
jag och lisa ska köra ihopa, så imån ska vi till hälsokost (eller nått)
och kolla runt lite. så vi börjar nog inte förrän måndag, tror vi.

så dagens snackisar har även idag varit lite detox, men även linda rosings program som börjar ikväll och såklart förlovningen mellan kronprinsessan och hennes daniel. äntligen, tycker jag (:
angående linda rosing så tycker jag bara att det är töntigt, plus att jag läste i metro att hon tog med en nitton-åring. va ska en 35-åring med en 19-åring till? okej visst, kärleken har inga gränser och lalala.
men ändå?

snart ska jag plugga lite, sen mat, kanske lite mer plugg och så seemlaa (:  
är dock väldigt trött på skolan, efter bara två dagar :P haha.
men jag ska kämpa på!





jag saknar min moster en liten bit..
kom hit med dej (:

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag tycker att du blivit dålig på att uppdatera :( Vilket är synd, eftersom jag har ett otroligt tråkigt liv och behöver lite att läsa ;)

<3

2009-03-10 @ 13:11:43
URL: http://blackheaven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0