helgen,

helgen har inte varit den bästa om man säjer så..
i fredags hände en grej, som jag tycker va helt fel..
men vi får se om det går att fixa.

igår kändes det inte heller så bra.
skulle bowlat med johany, hans kompis alex och alex flickvän.
men jag valde att stanna hemma, så han fick åka själv..

så jag myste med familjen och kollade på melodifestivalen och rosa pantern.
jag tycker inte att melodifestivalen va särsklit rolig.
iaf inte programledaren, va heter hon nu igen?
whatever, jag hatar henne!

men rosa pantern va ju hur kul som helst!
skrattade asmkt! det behövde jag.. (:

men efter nattens sömn, vaknade nio, så kändes allt hemskt igen..
oron, ledsamheten, rädslan, tomheten..
jag hoppas det går över snart.
men jag har iaf dom bästa vännerna att prata med, <3
massa kärlek på er.


har bakat mufins idag med, till skolan (:
kommer bli mumsig fika på bilden imån hörni! :D
bakade lite extra som vi ska sälja med sen, till alla oldies i skolan :P



jag längtar till sommaren så jag blir helt galen!!
vill kunna använda skorna jag köpte i madrid.
har inte orkat ta egen bild ännu, men hittade en på google på ett par av dom (:
snygga va? ;)




 ne, nu måste jag sluta..  vi hörs snart! <3

Kommentarer
Postat av: Jessica

Petra Mede! hon va skitdålig, gillar inte henne jag heller.. Känns inte som medlodifestivalen blir nån hit iår alltså...

2009-02-08 @ 22:22:40
URL: http://jessicalindh.blogg.se/
Postat av: katta

håller med hon var skitkass.. de var skitsnygga...skorna alltså

Postat av: Vix

heta :D

det blir bra gumman <3

2009-02-09 @ 09:25:24
URL: http://yyz.blogg.se/
Postat av: Slaizen

Tycker faktiskt hon va lite småkul när hon är så där elak, men min humor är lite sjuk ibland också.



Oldies? :O Är det oss du menar ;)



De där skorna va ju bara unerbart snygga, nu längtar jag med till sommarens vackra skor ju :D

2009-02-10 @ 21:21:40
URL: http://lisamengel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0